guide til zexpense (computer)
Udgifter i forbindelse med dit frivillige engagement bliver refunderet af Red Barnet Ungdom. Udlæg afregnes i zExpense og udgifterne skal kunne dokumenteres i form af gyldige kvitteringer, hvorpå det fremgår, hvad der er blevet købt, i hvilket antal og til hvilken pris. Dankort-bonner er ikke gyldige som kvitteringer.
Læse mere om retningslinjer for udgiftsafregning her ⇒.
OPRET DIG PÅ ZEXPENSE
1. Udfyld denne formular med dine oplysninger: Zexpense oprettelse ⇒
2. Du vil inden for 4 hverdage få tilsendt loginoplysninger på mail.
GUIDE TIL BRUG AF ZEXPENSE
3. Login på zExpense med din e-mail og den kode du har modtaget på din OBS! Mailen kan godt være endt i reklamer/spam.
4. Gå til privatindstillinger og tilføj dine kontooplysninger, hvis disse mangler.

5. Opret en udgift ved at trykke på ”Ny udgiftspost”

6. Udfyld udgiftsformularen
- Indsæt dato for aktivitet
- Vælg type af udgift
- Vælg projekt
- Vælg type af aktivitet
- Vælg afdeling for projektet
- Vælg frivillig gruppe
- Vælg korrekte kategori for udgiften
- Skriv en kort beskrivelse af udgiften
- Indsæt beløb under ”Valuta beløb”
- Vedhæft bilag, bilaget er din kvittering
- Tryk ”gem”

7. Tryk ”Opret med valgte type(r)” og vælg derefter den korrekte udgiftspost og tryk ”indsend”
